Košarica

 

Št. produktov: 0

 
 

Prostor lepih reči

 
 
 

PRAVNO OBVESTILO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine apriori.si

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine apriori.si, pravice in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem ter določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki ju izvaja podjetje Apriori d.o.o., Vevška cesta 30, 1260 Ljubljana - Polje (v nadaljevanju ponudnik).

Spletna trgovina apriori.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini apriori.si.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine apriori.si sledijo določilom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), smernicam GZS in ostali zakonodaji, ki ureja e-poslovanje in trgovinsko dejavnost.

Z uporabo spletne trgovine apriori.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji.

Splošno

Ponudba izdelkov, ki je objavljena v spletni trgovini apriori.si velja do odprodaje zalog oziroma je možno izdelke, ki jih ni na zalogi, naročiti z daljšim rokom za dostavo od splošnega.

Spletna trgovina apriori.si ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina apriori.si posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb »Odstrani«.

Če želi kupec z nakupom nadaljevati, klikne na »Nadaljuj z nakupom«.

Ko kupec izbere vse želene izdelke, v obrazec pod košarico vnese zahtevane podatke. Obvezni podatki so označeni z zvezdico. Na koncu se mora strinjati, da sprejema splošne pogoje poslovanja.

Ko kupec potrdi naročilo (klik na gumb »Naroči«), sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.

V kolikor ima kupec kodo ali geslo za popust, ju je potrebno vnesti za uveljavitev določenega odstotka popusta. Nato klikne na gumb »Uporabi«, ki se nahaja sredi obrazca Košarica.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tej fazi naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku ene ure.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu napiše elektronsko sporočilo.

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave in mu pošlje pdf. računa/predračuna. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Načini plačila

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

  • nakazilo na račun ponudnika spletne trgovine apriori.si, na Apriori d.o.o. (plačilo po predračunu; blago je odposlano na naslov za dostavo po prejemu sredstev na naš poslovni račun odprti pri Hypo banki, SI56 3000 0000 3578 127);
  • plačilo po povzetju ;
  • plačilo s kreditno kartico Eurocard, Visa, Diners, AmericanExpress.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene

Vse navedene cene v spletni trgovini apriori.si so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost po stopnji, ki je zakonsko predvidena za posamezen artikel. Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca ali cene, ki jih ponudnik sam oblikuje v okviru prodajnih akcij.

Vsekakor si ves čas prizadevamo zagotoviti ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa in hkrati ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrjenem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik ima pravico do zaračunavanja stroškov dostave. Strošek dostave je enoten in znaša 3,80 EUR. Nakupi v vrednosti 60,00 EUR in več so kupcem dostavljeni brezplačno.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči (na kontaktni e-naslov info@apriori.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži. Poleg vrnjenega blaga mora kupec priložiti kopijo računa in številko njegovega transakcijskega računa.

Če kupec ugotovi, da poslano blago ne ustreza naročenemu (napačna količina ali barva), lahko vrne nepoškodovano in neodprto blago v roku 30 dni od oddaje sporočila o odstopu od pogodbe (na naše stroške po vnaprejšnjem dogovoru z nami). Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Kupec mora blago vrniti na naslov:
Apriori d.o.o.
Vevška cesta 30
1260 Ljubljana - Polje

Pri vračilu artiklov, kjer sta bila koriščena bonus ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Preklic naročila

Ponudnik se trudi naročila obdelati hitro in s tem zagotoviti čim hitrejšo dostavo naročenih artiklov. Če želi uporabnik preklicati svoje naročilo, mora to storiti v najkrajšem možnem času in to sporočiti telefonsko številko 01 549 13 70 ali po elektronski pošti info@apriori.si.

V primeru, da je bilo naročilo že oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.

Dostava

Naročeni izdelki na zalogi se odpošljejo naslednji delovni dan. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

V primeru posebnih zahtev in želja glede dostave lahko svoje želje posredujete na elektronski naslov info@apriori.si.

Možen je tudi osebni prevzem na naslovu ponudnika. Ponudnik v tem primeru kontaktira naročnika in se dogovori za podrobnosti.

Stroški dostave

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Enotna poštnina za dostavo po Sloveniji znaša 3,80 € ne glede na količino izdelkov. Nakup nad 60,00 € nagradimo z brezplačno dostavo.

GLS Slovenia prejemnikom ne zaračunava dodatnih stroškov za plačilo po povzetju. Če se prejemnik odloči za plačilo s kreditno / debetno , se mu zaračuna provizija za bančno transakcijo v višini 1,43% od zneska odkupnine za pakete vročene s strani kurirja, ali 1,50% za plačila pri prevzemu iz GLS Paketomatov. V GLS paketnih trgovinah, tistih, ki omogočajo plačilo s karticami (npr. Mercator, OMV itd.), pa se provizija ne zaračunava.

Promocijske akcije in kode

Naročnikom e-novic in zvestim kupcem ter v okviru prodajnih akcij občasno pošljemo promocijsko kodo, ki zagotavlja določene popuste. Kode so časovno omejene. V Košarici se v okence vnese promocijska koda in obračuna popust nakupa. Promocijske kode niso združljive. Ob vsakem nakupu lahko kupec izkoristi le po eno promocijsko kodo.

Ponudnik bo roke veljavnosti akcije navedel ob akcijski ponudbi.

Obveščanje in e-novice

Uporabnik oziroma kupec se ob prijavi na e-novice strinja z obveščanjem o novostih na spletni strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da elektronskih naslovov uporabnikov ne bo posredoval tretjim osebam ali jih na kakršenkoli način zlorabil. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi iz sistema prejemanja novic.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter spletni trgovini apriori.si odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Upravitelj spletne trgovine apriori.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu ne nasprotuje.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot takšna, iz njih bo jasno razvidno, kdo je pošiljatelj. Enako velja za različne promocijske akcije, za katere bodo tudi jasno določeni pogoji udeležbe. Vsakemu uporabniku bo jasno viden način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, ponudnik pa bo tudi izrecno spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Vendar se lahko zgodi, da se lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Varstvo otrok

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik bo preveril naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenja staršev ali skrbnikov.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@apriori.si.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.

Želimo vam obilo veselih nakupov v Apriori, prostoru lepih reči!

Apriori d.o.o.
Ljubljana, oktober 2022

 

 
 
 

Prijava na E - novice

 
 
 
 

  • RedDotAward 2014 best of the best
     

    RedDotAward 2014 best of the best

    8pandas so se z oblikovalcem Pinom leta 2014 zavihteli na vrh oblikovalskega Olimpa.
    Več »
     
  • BIO22
     

    BIO22

    Patrick Morris je s Sky Planter na 22. Bienalu industrijskega oblikovanja v Ljubljani posegel po zlati in navdušil vse.
    Več »
     
  • Green Product award 2014
     

    Green Product award 2014

    8pandas so poleti 2015 s še eno nagrado presegli vsa pričakovanja. Žirija jim je nagrado v kategoriji proizvajalcev dodelila zaradi inovativne uporabe reciklabilnega bambusa v vsakdanjem življenju.
    Več »
     
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.